Den nye kaffebar p? Vesterbro har ogs? ?bent fra klokken 7. Her er netop en mere rimelig LEAN-agtig udgang af alt det b?vl omkring dobbeltbeskatning p? EU niveau og flere lande til. Men man savner generelt en lydh?rhed hos orkestrets musikere. Ikke desto mindre kunne der snildt finde en 30-40 titler fra dengang, der kunne t?le genh?r. Under alle omst?ndigheder man pludselig kvinde, hvor man lige for et kort ?jeblik siden var menneske, som de andre. S?ledes er det hos Toms - bortset fra gave?skerne - Skildpadden, Guld Barren, Marcipanbr?det og Yankiebaren, der s?lger bedst, fort?ller marketingchef Martin Thorup Haagensen.
Journalist og fotograf fEn journalist og en fotograf fra Ekstra Bladet f?r seks m?neders karant?ne fra Christiansborg for "paparazzi-metoder". Man skulle forestille sig, at universet br?d ud i sang, ikke l?ngere med menneskelige stemmer, men med kredsende planeter og sole. Politiet tiltaler herefter forskningsbibliotekarens enke, s?n, svigerdatter og en irsk ven af familien for h?leri af s?rlig grov karakter. Bille August filmer dansk historiedramaKr?yer og hustruen Marie Kr?yer. Dertil kommer, at Piccolomini b?de har v?ret en utrolig l?rd og morsom person. I de tilf?lde, hvor jeg selv har modtaget dagpenge, har jeg f?lt det som v?rende absolut OK, at jeg har f?et det samme som alle andre i samme situation.
Hos Dynaudio satser man p? velafpr?vede l?sninger, og DM3/7 har flere lighedspunkter med dyrere Dynaudio h?jttalere. For en overkommelig sum f?r man en p?n og velbygget h?jttaler med en for prisklassen h?jst kompetent gengivelse - p? alle planer. Desv?rre havde Jespersen ikke tid til at besvare sp?rgsm?let. S? l?nge der har v?ret medvind og ?konomisk fremgang,
ralph lauren, har vi ikke kunnet m?rke noget til det, men det er jo nu,
ray ban solbriller tilbud, at den offentlige kulturpolitik skal st? sin pr?ve," Bent Meier S?rensen. Kan man da stemme p? fremtiden? Vi har scoret over