Voor ik SOUL, heb ik nog een aantal dingen te passen, deze ketens is al lang iets dat bemoeid met mijn "afscheid" moment geweest, zie ik veel mogelijkheden die vaag zijn, koos ik Ze zijn ook vaag, kan ik geen woorden te gebruiken om dit gevoel te uiten, ik heb angst gehad, en nu veel beter, ik moest angst, verlies van een huis, een huis gesteund door de economie
Adidas X Voetbalschoenen te verliezen, ik ben bang van alles te verliezen heeft nu dit Het enige wat ik denk over, maar sommige hoofdpijn, en ik dacht zelfs over het feit dat een soldaat, of wanneer
Nike Tiempo Voetbalschoenen een monnik monnik, kortom, dat de sterfelijke wereld van het leven zijn overal, ze zijn mooie momenten, is om op lange termijn te verkrijgen, Hij en leningen is anders, je dood bent, nog af te betalen die schulden, mijn hart is gegroeid in dit complex, en ik ben trots van de tijd, zal worden bang, mijn zelfvertrouwen wanneer het vertrouwen in de meeste zullen de sterren, zodat u dat ik niet minderwaardig voelen, noch had het volste vertrouwen voor, ik weet hoe de twee uitersten, zullen er gevolgen!
Ik wil niet opscheppen over dat, ik kan zien door de Rode, behalve Kanbu Po is fysieke marteling, kan ik