Bengaluru, 6. januar 2011Fashion vidunderbarn, Manish Gupta, en af ??landets f?rende designere
on stage taske ?bning af mulberry pung ?rhus vil v?re p? COLLAGE butikken, Bangalore f?rende og eksklusive multi designer m?rke butik beliggende p? 21/2 Wood Street den 12. januar 2012 til afsl?re hans
shop t?j online kvinder mulberry pung hellerup seneste efter?r / vinter kollektion .Fra et ?stetisk perspektiv efter?r / vinter kollektion indbegrebet
nyt t?j mulberry pung ure dame af innovation og kreativitet. Farvepaletten best?r af krikand, bl?, guld, sort, r?d og gr? fusionerer med stemningen i s?sonen. Skabelse af nye teknikker, der anvender b?nd, mohair, er Dori, metal
depeche crossover taske mulberry pung priser skive og appliqu, hver eneste stykke givet en tanke, som hele kollektionen ser meget tiltalende. Stoffer
i tasker mulberry pung pung wingman s?som georgettes, silke, chanderis
tasker outlet mulberry pung danmark online og uld er blevet brugt til at skabe silhuetter sp?nder fra indbyggede kjoler, fyldningsd?re kjoler, Aline nedsk?ringer, kjoler med l?g med l?g og dermed g?re det perfekt til season.Speaking om hans kreationer, siger modedesigner Manish Gupta sofistikeret design der komplimenterer en moderne kvinders storhed har altid v?ret min inspiration. Jeg har altid visualiseret feminity som v?rende synonymt
billigt t?j til unge percy mulberry pung bag med raffinement, lan og elegance. Jeg nyder at integrere ualmindeligt materialer og teknikker i opfindsomme
h?ndtaske mulberry tasker ure online m?nstre og former, som overs?tter til en globalt voguish udseende . Med det form?l
kvinder t?j mulberry pung bag eu at skabe nye og innovative designs, jeg eksperimenterer meget med kreative broderier, teksturer
next level t?j mulberry pung parfume til kvinder og tekstiler. I et
pige tasker strandvejen sko fors?g p? at skabe en tidl?s garderobe t?j designet af mig f?lge en s?rskilt stil af fejlfri skr?dderi, uds?gte dekorationer og en perfekt finish . Han yderligere tilf?jede: Collage tilbyder kreationer af mange af landets f?rende designere alt under