Vaak liep het zonnige balkon, zult u in staat om die tinten van kleur te zien op de muren. Zag deze muur van de mensen zijn verbaasd over mijn beurt een oogje dicht om het, is altijd het streven naar perfectie begrijpt niet waarom ik kan verdragen met zo'n graffiti op een schoon balkon. Niemand weet ik zag de graffiti na warm. Het was een jaar oude baby voor een lange tijd het eerste stuk van het werk, hoe kan ik draag het met die goedkope verf te wissen.
herinner nanny Xiaomei paniek om mij te bellen als ik even naar het balkon van ergernis. Kijken naar de witte muren onherkenbaar geworden, laat ik zeggen, toen ik zag dat mijn man gaf mij te steunen Yue-Sai lippenstift is verwoest als een borstel, toen ik was heel erg verdrietig, het vult ook Oh, mijn verdomd wenkbrauwpotlood, zijn in wat? We zien deze spanning, zoals baby bang om onbeweeglijk te
Chuteiras Nike MercurialX blijven tegen de muur, handen geklemd zien dat steun is geschreven in potlood, een paar heldere water, de ogen naar me te kijken, alsof ze me vragen: I op het einde wat te doen, en je zo nerveus? ! Die zielige ogen, dus ik kan niet boos, geen manier om hem te schelden, geen manier om te gaan hem te omhelzen.
Ik omhelsde hem
gehurkt rustig vroeg: Baby, vertel mijn moeder op de muur zijn wat ah? Kindje blij te kunnen zeggen: is het te besteden! Prachtige bloemen! Ik keek aandachtig, die stukjes en beetjes van rode eigenlijk echt
Chuteiras Adidas Kaiser 5 een beetje als een bloem. Ik vroeg: Wat zijn die zwarte ah? Baby gelukkiger: de bladeren! Een veel bladeren! Ik voelde me opeens de ogen van sommige warm en vochtig. Ik
Chuteiras Adidas X zette het kind stevig in zijn armen. Die kinderen hadden rode lippenstift op de muur bloemen bloeien. Wenkbrauwpotlood dat de prestaties van degenen die de takken en bladeren te zien steunen. In de baby hart, moeten ze mooi zijn.
enkele jaren later, maakt niet uit hoe het seizoen verandering,
Mizuno Chuteiras Futsal deze mooie bladeren en bloemen in volle bloei op deze dag na dag op het balkon van mijn huis. Nooit verwelkt.
van harte welkom om te dienen, of [hebt aangemeld?]